خرید سرور اچ پی

پنجشنبه 10 شهريور 1401
16:02
ماهان شبکه

خرید سرور اچ پی


سرور های اورجینال اچ پی ، فروش قطعات سرور اچ پیHP DL


خرید سرور اچ پی

سرور اچ پی

سرور hp

سرور dl380

انواع سرور اچ پی

سرور g9

سرورهای اچ پی با بیش از بیست سال سابقه استفاده در ایران می توان گفت یکی از پر فروش ترین مدل سرورهای اچ پی درایران می باشد.

خرید سرور hp

این سرور ها که میتوان گفت پر فروش آرین مدل سرور hp در ایران می‌باشد دارای انواع مختلف می باشد.

انواع سرور hp

سرور اچ پی دارای دو مدل پر فروش در ایران می‌باشد مدل تاور یا کیس سرور. مدل بعدی رکمونت یا کتابی می‌باشد.

مدل رکمونت سرور hp چیست؟

این مدل سرور اچ پی رو معمولا برای دیتا سنتر ها و جاهایی که نیازمندی رک بالایی دارند خریداری می کنند و البته ارزان تر هم هست .

مدل کیس سرور اچ پی یا تاور سرور hp چیست؟HP DL


خرید سرور اچ پی

سرور اچ پی

سرور hp

سرور dl380

انواع سرور اچ پی

سرور g9

کیس سرور اچ پی معملولا مثل کیس سرور در اتاق معمولی یا رو ی میز گزاشته می شود و کارایی مثل همه کیس های معملولی دارد ولی برای سرور استفاده می شود قدرت بالاتری دارد و سیستم کوکلینگ بسیار مناسبی نیز دارد .

سرور hp

در مورد قطعات سرور اچ پی مطالب متقاوتی می توان نوشت اما مدنظر داشته باشید که این قطعات شامل هارد سرور اچ پی - رم سرور اچ پی - مادربرد سرور اچ پی -پاور سرور اچ پی - کش و باطری سرور اچ پی - ریل کیت سرور اچ پی - گدی سرور اچ پی و بسیار از فطعات دیگر که نمیتوان همه اینها را یکجا و در یک مقاله توضبح داد.

اما در اینجا و در این بخش دکتر اچ پی سعی کرده هست که با دسته بندی های متفاوت در این زمنیه و تقسیم بندی صحیح این فطعات SERVER HP بتواند انها را درقسمت های مختلف توضبح داده و نسبت به انها مقالات مناسب تری تهیه کند.

قیمت سرور HP | خرید سرور HP

سرور HP نه فقط از پرفروش‌ترین سرورهای حال حاضر دنیا، بلکه پرچمدار ساخت و عرضه سرور نیز محسوب می‌شود. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این برند می‌توان به کیفیت، تنوع و قدرت بالای مدل‌های اچ پی اشاره کرد.

چرا خرید سرور HP ؟

قیمت سرور اچ پی

سرورهای اچ پی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که در مقایسه با رقبا تبدیل به مزیت‌ آن‌ها می‌شود. این سرورها توانایی پیکربندی متناسب با نیاز و بودجه کاربر را دارند، از قابلیت High Work Load بهره می‌برد که توان انجام و پردازش حجم زیاد کار را ممکن می‌سازد و به کمک ویژگی‌های Hot Plug و Hot Swap می‌توان در زمان روشن بودن سرور اچ پی هم قطعاتش را تعویض کرد.

سرورهای HP به شدت انعطاف‌پذیر هستند و به همین دلیل کاربر می‌تواند متناسب با نیازش قطعات آن را ارتقا دهد. این ارتقای فنی قطعات سرور HP منجر به طولانی‌تر شدن عمر سرور HPE هم می‌شود، در حالی که همچنان کیفیت و کارایی خود را حفظ کرده است.
سرورهای اچ پی از جهات مختلف به انواع مختلفی تقسیم شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

خرید انواع سرور اچ پی

قیمت انواع سرور HP

اگر بخواهیم خرید سرور HP را از لحاظ کارایی تقسیم‌بندی کنیم، به صورت زیر می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد:

سرور Apollo یا XL: این سرورها وابسته به رک هستند و ایده‌آل برای محیط‌های کاری که در زمینه هوش مصنوعی یا وب هاستینگ فعالیت می‌کنند
سرور Moonshot System که اساسا برای دیتاسنترها طراحی شده است.
سرورهای هیبریدی که HPE ProLiant Easy Connect نیز گفته می‌شوند.
مدل‌های MicroServer در اندازه‌های کوچک، بی‌سروصدا و مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک یا تازه تأسیس
سرور ابری مناسب برای محیط‌های مجازی‌سازی و ابری مانند مدل‌های DL360، BL660c، Synergy480 و …

اگر بخواهیم از جنبه نحوه استفاده کاربران از سرور HP و قیمت سرور اچ پی آن را دسته بندی کنیم، می‌توان آن را به سه دسته کلی تقسیم کرد:

خرید سرور اچ پی | قیمت سرور HP

- سرور اشتراکی

- سرور VPS
- سرور اختصاصی

خرید سرور اشتراکی:

https://b2n.ir/q79878
https://b2n.ir/k21770
https://b2n.ir/k50408
https://b2n.ir/h56151
https://b2n.ir/k55243
https://b2n.ir/d08698


سرور اشتراکی برای کاربرانی طراحی شده است که حجم استفاده خیلی زیادی از سرور ندارند و به صورت اشتراکی با کاربران دیگر از یک سرور استفاده می‌کنند. این اشتراک منابع شامل پردازنده، فضای ذخیره سازی، پهنای باند و موارد دیگر می‌شود.

سرور VPS:

نسخه گسترده‌تر سرور اشتراکی با منابع اختصاصی‌تر می‌شود سرور VPS که به آن سرور مجازی هم می‌گویند. این نوع از سرور باز هم مناسب کاربرانی با میزان استفاده محدود از سرور اچ پی است و چندان به کار شرکت‌ها یا کسب و کارهای بزرگ نمی‌آید.

قیمت سرور اختصاصی:

زمانی که یک شرکت بزرگ یا فروشگاه آنلاین هستید، مهم است که پردازنده، فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند و حتی جایگاه قرارگیری در رک هم مخصوص خودتان باشد. چرا که هیچ محدودیتی برای میزان ترافیک ورودی به وبسایت خود ندارید و باید همواره آماده حجم بالایی از ورودی داده باشید. این جاست که یک سرور اختصاصی به کار می‌آید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های سرور اختصاصی قابلیت ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن است که متناسب با رشد نیازهای شرکت شما می‌تواند قوی‌تر و بهتر شود. همچنین در سرور اختصاصی میزان دسترسی برای مدیریت سرور HP بسیار بالاست و این آزادی عمل در نهایت منجر به بهبود استفاده از سرور می‌شود.

شاید تنها چالش درباره سرورهای اختصاصی هزینه بالای استفاده و نگهداری آن باشد که به همین خاطر این گزینه را تنها برای شرکت‌ها و کسب و کارهایی که نیازمند یک شبکه قدرتمند برای پشتیبانی امور خود هستند جذاب و ضروری می‌کند.
سرورهای اختصاصی از نظر سیستم عامل به دو دسته ویندوز و لینوکس تقسیم می‌شوند. لینوکس مناسب زبان PHP و ویندوز هم برای سایت‌هایی است که با ASP طراحی شده‌اند.

اما دسته‌بندی سرورها به اشکال دیگری هم صورت می‌گیرد. رایج‌ترین نوع این تقسیم‌بندی، به صورت زیر است:

- خرید سرور ML: مناسب سازمان‌ها یا ادارات کوچک(مثلا شعبه یک بانک یا دفتر پستی)
- قیمت سرور DL: مناسب سازمان‌های متوسط
- سرور Blade: مناسب سازمان‌های بزرگ که دارای دیتاسنتر گسترده هستند(مثل ثبت احوال)

در ادامه به توضیح بیشتر درباره هرکدام از این انواع سرور HP می‌پردازیم.

خرید سرور

HP DL


خرید سرور اچ پی

سرور اچ پی

سرور hp

سرور dl380

انواع سرور اچ پی

سرور g9



[ بازدید : 423 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ماهان شبکه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]